Werken bij Lidl

Vacatures

Geen vacatures gevonden

 

Diversiteit bij Lidl

Diversiteit bij Lidl

Bij Lidl vinden we diversiteit heel belangrijk. En dat gaat verder dan alleen diversiteit in ons productaanbod. Het geldt ook voor onze medewerkers. Dus vrouw of man, jong of oud, allochtoon of autochtoon; Lidl is een werkgever voor alle talent dat zich openstelt voor diversiteit en verschillen respecteert. Ongeacht geslacht, etniciteit en leeftijd. We willen van elkaar leren en elkaar aanvullen. Zo kunnen we met al die verschillende individuen onze inzichten én het resultaat verder verbeteren. En kunnen we onze klanten nog beter van dienst zijn. Samen maken we Lidl.

Flexibele werktijden en parttime werken (ook in leidinggevende functies) kan bij Lidl. Om diversiteit binnen onze organisatie verder te bevorderen, denken we graag mee en staan we open voor ideeën. We hebben vertrouwen in je en we begeleiden je. Als medewerker van Lidl heb je de ruimte om jouw wensen kenbaar te maken. Dan kijken we vervolgens samen naar de mogelijkheden. En wat nu nog niet kan, kan in de toekomst misschien wel.

   Sophie Jaspers, HR Directeur
‘Diversiteit is meer dan een plan, het moet in je hart zitten.’

“Gaat het over het thema diversiteit, dan gaat het vaak al snel over percentages. Percentages rond geslacht, etniciteit of leeftijd bijvoorbeeld. Maar diversiteit is voor mij zoveel meer dan dat. Het is uitgedaagd worden, jezelf stretchen en vertrouwen krijgen. En het is vooral de kracht van een team maximaal benutten. Van elkaar leren, juist omdat je anders bent. Je hiervoor openstellen en elkaars verschillen respecteren. Zo kun je elkaar aanvullen en samen nóg beter worden.

Bij Lidl gaat diversiteit nog verder: onze klanten zijn zeer divers. Door te zorgen dat ons bedrijf een goede afspiegeling is van onze klantenkring, verbeteren de werkcultuur, inzichten én het resultaat. Daar ben ik van overtuigd. Tegelijkertijd draagt diversiteit bij aan het naleven van onze kernwaarden ‘passie, teamspirit, dynamisch, integer en resultaatgerichtheid’. Een win-winsituatie dus.”