Werken bij Lidl
« Terug naar resultaten
  • 20.09.2019
  • Hoofdkantoor
  • Hoofdkantoor Huizen

Projectmanager procurement (32-40 uur) in Huizen

Op de afdeling Procurement houden wij ons dagelijks bezig met het managen van inkoop projecten met betrekking tot investeringsgoederen, mro-artikelen en diensten die nodig zijn voor de bedrijfsvoering van Lidl. Wij begeleiden trajecten vanaf het idee tot de implementatie, denk hierbij aan het inrichten van een distributiecentrum of de ontwikkeling van een filiaalconcept. Voor de vacature van Projectmanager binnen de afdeling Procurement in Huizen zoeken we iemand met een afgeronde HBO opleiding. Je komt te werken in een team met projectmanagers, administratieve medewerkers en een teamleider. Je bent van A tot Z betrokken bij de begeleiding van uiteenlopende inkoopprojecten. Of het nu kassameubels, give-aways, inbraak alarmsystemen,  interne transportmiddelen, afvalsystemen, koelingen of transportsystemen betreft, bij de inkoop van bedrijfsmiddelen en diensten voor onze filialen en distributiecentra draait alles om de hoogste kwaliteit tegen de laagste prijs.

De baan

De baan
  • Als Projectmanager  ben je betrokken bij projecten met betrekking tot verdere digitalisering binnen het purchase-to-pay proces.
  • Je bent spin in het web voor operationele zaken rondom inkoop- en bestelproces.
  • Je meet en bewaakt KPI’s op het P2P proces en optimaliseert het proces daar waar mogelijk.
  • Je helpt en ondersteunt  de interne klant en leveranciers bij het order- en facturatieproces.
  • Je onderzoekt de ontwikkelingen in de markt, trends op het gebied van retail en de inventaris en diensten voor onze winkels en distributiecentra.
  • Je ondersteunt bij het zoeken naar (nieuwe) leveranciers en je schrijft tenders uit. Je begeleidt de oplevering van de ingekochte inventaris en diensten.
  • Met jouw kennis zorg je voor de beoordeling en interpretatie van informatie van ons internationale hoofdkantoor (richtlijnen), leveranciers en adviesbureaus waardoor je advies kunt geven over te nemen acties.
  • Je bent in staat de interne wensen en behoeften te inventariseren, verwerken in een business case  en de informatie te vertalen naar concrete acties en strategieën.
  • Als geen ander haal jij voldoening uit het maken van duidelijke afspraken met leveranciers, het schrijven van handboeken en het succesvol afronden van een uitdagend project.
 

Jouw profiel

Jouw profiel
  • Je beschikt minimaal over een HBO diploma en je hebt kennis van projectmanagement en procurement.
  • Je hebt gedegen kennis van inkoop- en finance processen en systemen.
  • Je hebt ervaring met financieel-administratieve werkzaamheden, bij voorkeur binnen het purchase-to-pay proces.
  • Ervaring met digitalisering binnen het administratieve domein is een pré.
  • Je bent commercieel, flexibel en laat je niet snel uit het veld slaan.
  • Je bent een betrouwbare en integere gesprekspartner en een goede netwerker.
  • Om verbanden te kunnen leggen ben je analytisch. Daarnaast ben je pragmatisch ingesteld om tot resultaat te komen.
  • Naast uitstekend Nederlands is kennis van de Duitse taal een pre.
 

Wij bieden

Wij bieden
  • Een functie waarbij jij jouw procurement ervaring en analytische kwaliteiten kunt ontwikkelen binnen een gedreven team bij een toonaangevend en duurzaam retailbedrijf.
  • Een baan met veel afwisseling en contacten met vakafdelingen, leveranciers en onze internationale collega’s.
  • Snel veel verantwoordelijkheid om uitdagende technische projecten te managen.
  • Doorgroeimogelijkheden bijvoorbeeld richting Senior projectmanager.

Benieuwd naar de verhalen van anderen bij Lidl? Bekijk hier de ervaringen.

Wij zijn

Als grootste supermarktketen in Europa zijn we actief in 30 landen. In Nederland hebben we meer dan 19.000 medewerkers in ruim 400 filialen. De klant staat bij ons centraal en we hebben oog voor duurzaamheid, bijvoorbeeld door steeds meer biologische, diervriendelijke en duurzame producten in ons assortiment op te nemen én door de bouw van de meest duurzame winkels en distributiecentra van Nederland. Die betrokkenheid strekt zich ook uit naar onze medewerkers. Lidl zorgt voor een gezonde werk-privé balans, voldoende groei- en ontwikkelingsmogelijkheden en uiteraard de juiste beloning. Daarnaast staat diversiteit bij Lidl hoog op de agenda. Samen maken we Lidl!

Interesse?

We zien jouw sollicitatie graag tegemoet! Voor eventuele vragen neem contact op met onze recruiter Eliane Brouwer via 035-5232847.

 

Interesse?

Solliciteer direct