Werken bij Lidl
« Terug naar resultaten
  • 12.07.2019
  • Supermarkt
  • Distributiecentrum Zwaag

Rayonmanager regio Noord-Holland (32-40 uur)

Lidl heeft een flinke groeiambitie en is op zoek naar toekomstige managers die dit waar willen én kunnen maken. Werken bij Lidl betekent werken vol gedrevenheid en altijd het beste uit jezelf willen halen. Niet voor niets behoren we tot de snelst groeiende retail organisaties en staan we in de supermarkt top 3 van Nederland.

Lidl is op zoek naar toekomstige ambitieuze managers met een flinke dosis ondernemerschap. Een uitgebreid opleidingstraject met uitzicht op leidinggeven aan 4-6 winkels met ongeveer 200 medewerkers, waar krijg je dat voor elkaar? Bij Lidl kan het!

De baan

De baan

Als rayonmanager begin je bij de basis van het bedrijf; het filiaal. In beginsel pak je de werkzaamheden op van een assistent supermarktmanager. Je grijpt hierin alles aan om zoveel mogelijk van de winkel te leren, van kassa draaien tot vakken vullen en alles wat er tussen zit. In deze eerste fase leer je dat er zoveel meer gebeurt dan alleen maar boodschappen doen. Je zorgt ervoor dat er dagelijks het beste rendement wordt gehaald uit de winkel, belangrijk hierin is de samenwerking met collega’s. Na de beginfase als assistent supermarktmanager breiden wij jouw leidinggevende functie in het filiaal steeds meer uit tot aan het niveau van supermarktmanager.

Na het inwerktraject in de winkel word je gekoppeld aan een rayonmanager. Je loopt mee en voert de dagelijkse werkzaamheden uit die horen bij de functie. Denk hierbij aan het bezoeken van de verschillende winkels, gesprekken met supermarktmanagers, personeelszaken, analyseren van verkoopresultaten, inrichting van winkels, voorraadbeheer, omgang met klanten en assisteren bij in- en verkoop prognoses.

In de rol van rayonmanager ben je eindverantwoordelijk voor 4 tot 6 filialen. Je adviseert en begeleidt de supermarktmanagers om het beste uit hun winkel en zichzelf te halen, maar verliest hierbij de doelstellingen nooit uit het oog. Tevens help je bij het personeelsbezetting en zet je samen de nieuwe wervingscampagnes in om het beste resultaat te behalen.

Jij bent de schakel tussen de directie en jouw filialen. Je weet directiebeslissingen goed over te brengen naar jouw team.

 

Jouw profiel

Jouw profiel
  • Minimaal een afgeronde hbo-opleiding, dit is een harde eis.
  • Minimaal 3 jaar leidinggevende werkervaring in een relevante omgeving, zoals retail, horeca of detailhandel.
  • Verder kun je goed plannen en organiseren en ben je ondernemend ingesteld door de klant centraal te stellen.
  • Je bent in staat om jouw team iedere dag te motiveren te enthousiasmeren.
  • Je bent zelfbewust en continu op zoek naar wat je het nog beter kunt doen.
 

Wij bieden

Wij bieden
  • Een volledig opleidingstraject waarin alle onderdelen zoals financiën, inkoop, verkoop, marketing,  personeelsmanagement en nog veel meer aan bod komt. Het geleerde breng je de volgende dag al in praktijk.
  • De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen, zowel persoonlijk als vakinhoudelijke door middel van interne opleidingsprogramma’s en persoonlijke coach.
  • Een uitdagende leidinggevende functie binnen een dynamische organisatie waarin je echt het verschil kunt maken.
  • Marktconforme arbeidsvoorwaarden met een auto van de zaak, een telefoon en een iPad.
  • De kans om mee te groeien met een van de meest succesvolle organisaties van Nederland.

Interesse?

Solliciteer dan direct via de gele sollicitatieknop. Heb je nog andere vragen omtrent deze functie? Neem dan contact op met onze recruiter, Nina Noort, via 06 22 71 36 23

Een assessment maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.

 

Interesse?

Solliciteer direct