Werken bij #teamlidl
Vacatures Login Opslaan

Logistiek management traineeship

Solliciteer direct
Hero_logistiekmanagementtraineeship_aug2022

Functie level

Instapniveau

Werkplek

Logistiek

Twee keer per jaar – in maart en september - starten wij met een 18 maanden durend traineeship.

Via het logisitiek management traineeship word jij klaargestoomd voor een carrière in een van onze distributiecentra. Wil jij je leidinggevende skills ontwikkelen én alle ins en outs ontdekken van logistiek in de supermarktwereld bij Lidl? Via het logistiek management traineeship word jij “grootgebracht” om het verschil te maken en mee te bouwen aan de verdere groei van Lidl. Na het succesvol afronden van het traineeship word je teammanager en krijg je de verantwoordelijkheid voor zo’n 30 tot 40 medewerkers op één van onze distributiecentra.

Onderaan deze pagina kun je alle vacatures vinden van het logistiek management traineeship.

Wat ga je doen?

In dit traineeship is het distributiecentrum jouw thuisbasis. Maar we vinden het ook belangrijk dat je de gehele keten leert kennen. Daarom start je eerst in de supermarkt en op het regiokantoor. Na twee weken ga je aan de slag in het distributiecentrum.

Je krijgt hier alles geleerd over de processen in het distributiecentrum en sta je midden op de werkvloer. Daarnaast zul je steeds meer verantwoordelijkheden krijgen! Denk aan leidinggevende taken zoals het maken van planningen, optimaliseren van processen in jouw team en tot slot hetgeen waar je het allemaal voor doet… De volledige verantwoordelijkheid voor een eigen team! Hoe tof is dat?

Naast alle kennis die je opdoet op de werkvloer volg je een trainingsprogramma om nog meer te werken aan je persoonlijke ontwikkeling. Tweedaagse trainingen, een eigen groeiplan en netwerken met jouw mede-trainees. Een perfecte combinatie om jouw persoonlijke ontwikkeling te versnellen.

Wie ben jij?

Je werkt graag doelgericht en gaat geen uitdaging uit de weg! Je kunt goed aanpakken wanneer dit nodig is en voelt je op je plek in een no-nonsense cultuur. Ook krijg je energie van het werken in een dynamische omgeving waar de klant centraal staat. Daarnaast is het jouw ambitie om uiteindelijk de verantwoordelijkheid te hebben over jouw eigen team. 

Daarnaast beschik je over het volgende:

  • Je hebt een afgeronde hbo- of universitaire opleiding.
  • Minimaal één praktische ervaring waarbij je al leidinggevende ervaring hebt opgedaan denk hierbij aan een stage, vrijwilligerswerk, een relevante bijbaan of bijvoorbeeld een eigen onderneming.
  • Je hebt 0-2 jaar fulltime werkervaring.

Wat krijg jij van ons?

  • Een uitgebreid trainingsprogramma waar je nog lang de vruchten van plukt.
  • Intensieve begeleiding vanuit de retailorganisatie en een coach vanuit het regiokantoor.
  • Een mooie groep mede trainees waarmee je vrienden maakt voor het leven.
  • Een uitdagende baan met goede (secundaire) arbeidsvoorwaarden.
  • De mogelijkheid om leidinggevende te worden in één van onze distributiecentra waarbij je leiding geeft en de verantwoordelijkheid hebt over een team van ongeveer 35 collega’s.
  • Een young professional netwerk “Jong Lidl” waardoor je door middel van toffe events en inspirerende activiteiten de organisatie nog beter kan leren kennen, jezelf verder kunt ontwikkelen en de mogelijkheid hebt om met andere collega's te netwerken.

Enthousiast?

Je solliciteert op een logistiek management traineeship in een distributiecentrum bij jou in de buurt, dit wordt ook de standplaats van jouw traineeship.

Solliciteer op één van de 1 vacatures!

In welke plaats?

Ga op zoek naar een baan waarin je geïnteresseerd bent

 
Wij zijn Top Employer