Werken bij #teamlidl
Vacatures Login Opslaan

Compliance

Meldregeling

Compliance, oftewel het naleven van externe en interne wet- en regelgeving, is een wezenlijk onderdeel van onze bedrijfscultuur. Wij hechten veel waarde aan verantwoord ondernemen en integer zakendoen. Om het belang van compliance te benadrukken, hebben wij het volgende ondernemingsprincipe in onze grondbeginselen verankerd: 'Wij conformeren ons aan wet- en regelgeving, alsook aan interne richtlijnen.'

Om ons ondernemingsprincipe goed na te kunnen leven, is het van belang dat wij geïnformeerd worden over mogelijke misstanden en/of onregelmatigheden door of ten opzichte van Lidl en/of onze medewerkers. Wij vragen daarom van iedereen die zich zorgen maakt over mogelijke misstanden en/of onregelmatigheden, om deze zorgen te uiten.

In onze meldregeling staat beschreven wie een melding kan doen, wat er gemeld kan worden, hoe een melding gedaan kan worden en hoe met de melding om wordt gegaan.

Download hier onze meldregeling:

Hier kun je onze meldregeling downloaden.

Actuele contactgegevens meldkanalen

In de meldregeling worden verschillende manieren genoemd waarop een melding gedaan kan worden. Hieronder staan deze meldkanalen met de actuele contactgegevens:

  • Compliance Officers van Lidl
    Roosmarijn Eggink en Moataz Aouf.

Lidl Nederland GmbH
Afdeling Compliance
Havenstraat 71
1271 AD Huizen
E-mail: compliance@lidl.nl

 

  • BKMS-systeem
    Online meldsysteem Business Keeper Monitoring System® (hierna: BKMS) van Business Keeper AG. Het online meldsysteem is een op het internet gebaseerde applicatie en kan vanaf elk apparaat met een internetverbinding worden opgeroepen via deze link.

 

  • Vertrouwensadvocaat
    Dhr. mr. Niels van der Laan
    De Roos en Pen Advocaten
    Keizersgracht 332
    1016 EZ Amsterdam
    T: +31 (0)6 5510 5540
    F: +31 (0)020 622 6577
    E: vanderlaan@deroosenpen.nl