Werken bij #teamlidl
Vacatures Login Opslaan

Werken bij Customer Care

Hero_kantoor_customercare_aug2022

De beste service voor onze klanten

Als medewerker van de afdeling Customer Care doe je er alles aan om onze klanten zo snel en goed mogelijk te helpen met hun vraag of klacht. Help jij mensen graag persoonlijk verder aan de telefoon of op de app? Dan ben je geknipt voor onze afdeling Customer Care. Ga jij moeilijke gesprekken nooit uit de weg en zie je kansen om klanten nog beter te helpen? Of weet jij precies hoe we de klantreis in onze webshop kunnen verbeteren? Dan krijg je bij onze afdeling Customer Care volop kansen om door te groeien.

De klantreis continu verbeteren

Customer care_winnaar klacht.nl
Gif die verstuurd wordt vanuit klantenservice
Collega's die naar een webcare scherm kijkt

Nummer 1 in afhandelen van klachten

Zeven jaar op rij de beste klachtenafhandelaar. Dat word je niet zomaar. Daarvoor moet je oplossingsgericht en creatief zijn. Klanten geven ons hoge scores en daar zijn we erg trots op.

Innovator in klantcontact

We nemen allang niet meer alleen de telefoon op. We helpen onze klanten ook snel en persoonlijk onder andere via social media en Whatsapp maar we hebben ook een chatbot en zijn bezig met ontwikkelingen op het gebied van call en AI. 

Elke dag beter!

We analyseren onze service continu. Krijgen we dezelfde vraag vaker? Dan kan er in de winkels of de webshop misschien iets beter. Samen met andere afdelingen zoeken we meteen een oplossing.

Werken bij Customer Care

Doorgroeien op de customer care afdeling!

"Ik vind het heel fijn dat ik collega's kan helpen als ze er zelf eventjes niet uitkomen met een klant."

Tamara, Senior Medewerker Customer Care

Lees hier haar verhaal
Tamara voor een blauwe achtergrond

Ontdek jouw mogelijkheden

Vind jij het leuk om met een beetje humor, geduld en creativiteit onze klanten te helpen? En voel je je thuis in een superdivers team en een dynamische omgeving? Solliciteer dan op onze vacatures via Olympia en Accord.

Een aantal weetjes over...

...onze afdeling Customer Care

Collega's in overleg

Ca. 65 medewerkers

op 2 verschillende niveaus.

22.000 keer contact

met onze klanten per week!

Collega's aan het bellen op de customer care afdeling

4 kanalen

WhatsApp, social, mail en telefoon.

Max. 40 seconden

wachttijd voor 80% van de bellers.

Hero_kantoor_customercare_aug2022

80% via WhatsApp

binnen 30 minuten beantwoord.

We hebben toffe tools om

altijd een stap extra te zetten!

Elke dag voor het beste resultaat

Benieuwd naar Lidl als werkgever?

Klik hier voor meer informatie