Maak het waar bij Lidl
Login Opslaan

Ontdek jouw mogelijkheden

Samen maken we Lidl. Dat is ons motto. Met z’n allen gaan we elke dag voor het beste resultaat. Ben jij een echte aanpakker die graag een stapje extra zet voor het beste resultaat? Kom Lidl versterken.

Vacatures
Vacatures

Werken bij Customer Care

De beste service voor onze klanten

Als medewerker van de afdeling Customer Care doe je er alles aan om onze klanten zo snel en goed mogelijk te helpen met hun vraag of klacht. Help jij mensen graag persoonlijk verder aan de telefoon of op de app? Dan ben je geknipt voor onze afdeling Customer Care. Ga jij moeilijke gesprekken nooit uit de weg en zie je kansen om klanten nog beter te helpen? Of weet jij precies hoe we de klantreis in onze webshop kunnen verbeteren? Dan krijg je bij onze afdeling Customer Care volop kansen om door te groeien.

De klantreis continu verbeteren

Icoontje_winnaar klacht.nl
Gif die verstuurd wordt vanuit klantenservice
Collega's die naar een webcare scherm kijkt

Nummer 1 in afhandelen van klachten

Drie jaar op rij de beste klachtenafhandelaar. Dat word je niet zomaar. Daarvoor moet je oplossingsgericht zijn en creatief. Klanten geven ons hoge scores en daar zijn we erg trots op.

Innovator in klantcontact

We nemen allang niet meer alleen de telefoon op. We helpen onze klanten ook snel en persoonlijk via social media, WhatsApp. Nieuwe (technologische) ontwikkelingen houden we goed in de gaten.

Elke dag beter!

We analyseren onze service continu. Krijgen we dezelfde vraag vaker? Dan kan er in de winkels of de webshop misschien iets beter. Samen met andere afdelingen zoeken we meteen een oplossing.

Werken bij Customer Care

Sylvana, Teamleider Customer Care

Er wordt daadwerkelijk iets met je ideeën gedaan.

"Je bent actief bezig met het bedenken van passende oplossingen bij problemen en klachten."

Lees hier haar verhaal

Ontdek jouw mogelijkheden

Krijg jij er een kick van om met een beetje humor, geduld en creativiteit net dat stapje extra te zetten voor onze klanten? En voel je je thuis in een superdivers team en een dynamische omgeving? Kom dan ons team versterken!

Bekijk de vacatures bij Customer Care

Een aantal weetjes over...

...onze afdeling Customer Care

Collega's in overleg

Ca. 90 medewerkers

in 3 verschillende niveaus.

16.700 keer contact

met onze klanten per week!

Collega's aan het bellen op de customer care afdeling

4 kanalen

WhatsApp, social, mail en telefoon.

Max. 20 seconden

wachttijd voor 80% van de bellers.

Elke dag voor het beste resultaat

Benieuwd naar Lidl als werkgever?

Klik hier voor meer informatie
Collega met Lidl sokken in het distributiecentrum